Nieke.reismeenaarmexico.nl

Het is natuurlijk ook wel veldwerk

Dit is em dan, het uitprobeersel, kijken of mn Asus samen wil werken met deze site. Als het niet werkt denk ik dat het aardig stil blijft op het logje. M'n buik kriebelt nu bijna constant, het leid echt onwijs af, maar maakt me ook wel blij. Reiskriebels overtreffen elke vorm van stress die ik zou moeten voelen over schooldingen die ik nog moet inleveren of regelen, dat is niet verstandig maar wel aangenaam. Raar is ook dat ik op school aan mn blog zit te schrijven, maarja je wil iets doen als je al 3 uur zit te wachten op hulp bij het schrijven van je plan. Tijdens het wachten dacht ik heel bijdehand wel vast verder te kunnen schrijven aan mn stuk, maar de samenwerking tussen polaris en office is zeker geen liefdesrelatie, resulterend in het verlies van al mn aanpassingen. Het mooiste is dat deze les eigenlijk al is afgelopen, ik eigenlijk pauze heb, en zometeen weer in de volgende les moet verschijnen, en ik denk dat de docent mij met net niet meer kan helpen voor de tijd op is. In dat geval had ik beter aan een pc kunnen gaan zitten werkenin de hoop zelf toch nog iets nuttigs te produceren...kak Er is veel te zeggen voor pro-actief zijn. Vanavond ga ik met de hele Mexico groep eten bij de Mexicaan in Nijmegen, dat is vast lekker en gezellig. Maar stiekem heb ik er niet te veel zin in, ik moet dat werkplan nog af maken...rugzak pakken, mn hoofd niet verliezen in de tussentijd. Ohja, daar is weer een golf reiskriebels, chill Lieverds, ik maak me nergens druk over ^^ Ik ga regen inruilen voor zon

Reacties

Reacties

Mus

cheers, dat komt wel goed met die asus iig :-)

esther

Miserie likes company.. mijn vlagen komen ook! Zwaar de zenuwen hoe dichter bij t komt. Veel plezier senora! Xxx

Bert

Net terug van m'n Sauerlandreisje (geen Reislog!). Het zijn vast carnavalskriebels, die je dwars zitten. Is dus uiterlijk a.s. woensdag over!.

Martha

Si...¡Te encontré! ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!